7/1

Grattis pernilla som fyller år idag, hipp hipp hurra hurra hurra hurra ♥

Är fortfarande sjuk då, och inget liv som vanligt..kan inte träna & kan inte göra nått typ. Sitter hemma och bara väntar på att mamma ska komma hem, som idag! yeh. Ska ner på stan & hämta fribiljetter ..se om jag är frisk på lördag så kanske man tar sig en tur det det nya " hugo" som nu mera heter PULS dårå. Får se hur det är!
Annars så händer det inte så mycket, jag ao..vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag måste snart kila till bussen, ska möta mormor också och åka och handla, vi ska göra välkomms middag till mamma & bengan när dem kommer hem, ska ifall bli FETT SKÖNT att det blir som vanligt igen!

Kommentarer
Postat av: pernilla

tack snygging <3 =D

2011-01-07 @ 10:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0