4/1

Go´morgon. En vecka kvar tills skolan börjar idag då! Och ♥det känns faktiskt riktigt bra, eftersom jag inte är någon Lovtjej, som diggar att ligga hemma i sådär två veckor och mera..känns jao Toppen att få komma tillbaka i vardagen igen, och nu är det nya tag som gäller, få så bra betyg som möjligt! Bli klar med körkortet och allt det där! TRÄNA ofc.
Idag så blev min morgon väldigt ..jobbig. skulle egentligen upp runt halv 9 och dra till gymmet, men nae istället så väckte min hund mig 06.15 och behövde gå ut, jag gick ut med han..var tillbaka klockan 7 ..och deckade i sängen, dock klarade jag inte att gå upp klockan halv 9 utan jag sov nog till 12.20 haha..jao ! Men vad gör man inte, får bli en träningsfri dag idag! ♥
Just nu ligger jag och degar i sängen, ska typ ligga här..hela dagen?(?) ehm..ja det märker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0