3/1

Det är den 3/1 -2011 och året startade velle inte så bra, jag är trött och ledsen & jag orkar inte.. känns som hoppet börjar försvinna och det enda som gör mig glad för tillfälle är min träning. Jag tränar 6 gånger...i veckan om jag orkar, och just idag, känner jag hur mycket det tagit på mig, jag har ont i hela kroppen. Snart kommer Pernilla & Ola till mig, vi ska chilla äta god mat lite godis och sånt, bara softa..spela lite spel & umgås! det behövs♥
längtar faktsikt lite efter mamma, även fast dem bara varit borta i 4 dagar..men ändå, ska bli skönt när vardagen börjar igen snart och allt blir normalt!
jag kanske tar lite bilder ikväll, annars blir det utan.
skriver när jag har orken.
nu ska jag se på tv3 play ´
i form med ANNA ANKA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0