19/1

jag saknar dig så det gör ont, det gör riktigt jäkla ont..jag vill bara höra dem tre orden från dig igen, precis som du sa dem innan..jag vill bara vara i din famn och i din närhet. Jag saknar dig ! :(
Att få veta att jag kanske aldrig mera kommer få ha dig vid min sida plågar mig varje dag, och det gör sjukt jävla ont att vi inte pratar med varandra efter tre år tsm..det gör nästan ondast. Att vi inte ens kan bete oss normalt..jag känner att du typ ångrar mig..jag känner typ att du verkligen inte bryr dig om mig längre, och så sitter jag här och ..:'/ det är väl lika bra att jag försöker tänka i dina banor..men jag vill inte, jag vill inte sudda ut dig ..för du var det bästa..men snart har jag inget val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0