16/1

Söndag, och söndagsångest. Jag har tränat och gjort det jag brukar göra...träna, lagat mat , fixat och donat för allt till skolan imorgon, och imorgon är det som sagt skola, och studentmössan ska vara betald imorgon..ett steg närmare.♥ Har också pratat med några om flytt och sånt..och att komma ifrån allt här i Norrköping, kollat upp högskola och sånt där!
mitt liv är inte på topp just nu, jag är skapligt nere och det är inte mycket som får mig glad.. och det kan dem som verkligen förstår mig, see..men det är inte många.
jag ska fortsätta min sköna söndag med ett bubbelbad, sedan krypa ner i sängen & kolla tv & bara slappa..början 08.10 imorgon, så det är ju bara att ta sig upp!
i want back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0