15/1 -2

Har tänkt på att tiden går så fort och att det är så mycket jag vill hinna med..jag har så mycket jag vill göra och mycket saker jag kanske inte vill göra men som jag måste göra! Det är bara att sätta fart och jag är nog reda på för att ta all min energi och göra´t. Idag har jag bara degat..eller nae jag tränade med mamma, arobice? eller hur det stavas! Det var riktigt najs, drog med mig mamma & båda skrattade mycket haha riktigt roligt!
Nu ligger jag i matkoma i sängen och är skapligt trött! ska försöka plugga lite men tänkte också dela med mig över det jag har tänkt kämpa för !
♥ Skolan = jag vill kämpa för att få bra betyg! måste komma in på ssk-linjen.
♥ Körkortet = jag vill ha mitt körkort klart så snart som möjligt! bara kämpa
♥ Träningen = En av de viktigaste för mig, jag vill känna mig ...i toppform.
♥ Student/osv = Det är mkt jag vill göra, flytta osv..men dock mkt att tänka på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0