Träning *2

♥♥♥♥Idag blev det att dra ner på stan vid 11 för att möta upp Marija som inte var där, hahah..hon hade försovit sig så hon kom en timme senare, fikade sålänge med mamma och moster på stan och myste till det! När Marija kom blev det att gå på stan & kolla runt, blev inget inhandlade..som vanligt typ nu när det är rea..jag är för lat och orkar inte vänta i kön..så jag skiter it´♥ Vid halv 3 så tröttnade vi båda och jag drog till friskis och svettis och körde i gymmet 1½ timme, sedan fick jag nått ryck över att jag skulle köra Medel passet som var efter, så ja varför inte liksom?...
Jag plåga mig själv, när jag kom hem slängde jag mig i sängen, orkar inte gå orkar inget..jag vill bara dööö haha..fett grant!♥ jag är kär i träningen!
Imorgon blire stan med Rebecca och fika och snacka, sedan ska jag nog..ehm träna !
i lööööve it
♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0