JULAVSLUTNING

♥Godmorgon, det är den 21 Idag och med detta datum betyder det skolavslutning för oss, det ska bli skapligt skönt att få lite lov men också känns det konstigt för att jag faktiskt inte har något planerat inför detta lov, när jag & thomas var tillsammans hade jag någon jag ifall kunde vara med då&då men nu blir allt så konstigt, eftersom det inte är på samma sätt. Men ajja, idag blir det att åka till skolan & för det mesta bara slappa på lektionerna, ha lite fikastunder och umgås. Sedan efter skolan åker jag ner till pernilla och ger henne julklapparna jag köpt, kommer senare på dagen att uppdatera över vad hon fick! Sedan ska jag till min brors julavslutning ...härlig dag
♥♥
Nu börjar det närma sig jul ...
såhär pepp är jag för jul! yeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0