it´s my time to shine, now.

Det är så många tankar och funderingar jag vill få ut egentligen men så mycket jag faktiskt inte klarar av att prata om, mycket som tynger mitt hjärta och mina tankar..jag vill bara få ut lite av det.
  • Lovångest : Jag vill inte ha lov...jag vill inte att dagarna ska ta slut och att jag bara sitter hemma och tittar in i en väg och tänker på allt som jag inte vill tänka på, jag vill som när det är skola att dagarna går och att jag får umgås med dem bästa personerna. Jag vill inte känna att jag inte har nått att göra och sedan sitter jag här instängd och får ångest, jag hatar lov.
  • Nyårsångest : Nyår har innan varit en av de mest lockande stunderna för mig..men icke nu, innan hade jag en tradition som varat i 3 år, men som nu inte finns längre..vad ska jag göra nu? När jag inte har någon som lagar god mat åt mig och ingen " stor släkt " som super och sjunger med mig..och ingen dig, ingen du..? Och mina föräldrar och alla är borta..vart ska jag ta vägen.
  • Betygsångest : Jag vet att jag kunnat göra så mycket mera ifrån mig över mina betyg och jag vet att jag kommer bli besviken.
  • Känslorsångest : Jag har så mycket som jag tänker på..hur ska jag göra ? vad ska jag göra ? hur ska jag göra det och hur ska jag hantera situationen, jag vet inte..jag har ingen aning. Jag vet inte ens hur jag ska försöka och inte ens hur jag ska prioritera saker just nu, jag saknar allt och jag vet inte hur jag känner eller hur jag vill.
det jag går igenom just nu är inte en bra period..men jag tänker kämpa..kämpa för allt det jag vet att jag kommer lyckas för♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0