30/12

Igår var det onsdag och det betyder minilördag. Blev att på gå stan först med Rebecka, vi fikade och snackade en massa om förr osv, det var trevligt! Fick lite inhandlat också, som ni ser i inlägget nedanför. Vid halv 5 drog jag till friskis där jag och Sofia skulle köra ett medel pass! Och det gjorde vi..30 minuter för det var så sjukt mycket folk att det inte ens gick att röra sig där inne, så båda fick typ panik..blev ju lyckad träning. haha ! Blev att äta kebab sen, sedan drog man sig hemåt!


När jag kom hem fixade jag iordning mig och sedan blev det att dra iväg till Mattias en kompis till Kalle och några, så vi var några stycken där och förkrökade innan vi drog ut på krogen, det började sådär och slutade velle sådär, jag åkte hem tack vare anton vid 1..var inte så pepp på att stanna..♥ vaknade imorse och mådde skapligt, ..idag blir det att ha 50 års kalas här hemma eftersom min mammas sambo fyller imorgon, men dem åker ju till canarieööarna då..så. ao..

nu ska jag fortsätta dega i min säng med min godispåse och vatten!



Kommentarer
Postat av: liina

tyvärr är de ingen rea på dom



3 stycken örhängen som du kan mixa och välja vilket du vill ha

ca 10cm långa

nickel testade

100:-

mvh lina

2010-12-30 @ 16:37:22
URL: http://foralltiddu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0