27/12

Godnatt? Go´morgon jag säg vad ni vill jag har inte somnat än och jag kommer nog inte göra det på ett tag..är helt pigg finns inte en chans att jag somnar än haha, tänkte därför berätta vad jag gjorde i lördags!
I lördags åkte jag & mina två kusiner Ted & Lina till en kille här inne i stan som heter Jocke, efter ett tag kom också Sebastian & Carla, vi beställde då pizza och satt och snackade och drack lite gött. Det blev så att Carla sminkade oss och fixade iordning mig och Lina så vi blev skit snygga! Killarna satt då sammtidigt och spelade kort haha..sedan gick det över till att vi alla satt och spela olika drick spel mycket mycket trevligt! Efter ett tag blev nog alla skapligt onyktra och vi dansade runt i lägenheten, haah..sedan blev det ut på HUGO! där stannade jag dock inte länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0