23/12

Halloj! Gud vad tiden har gått fort! Imorgon är det julafton och ja..vad säger man, det känner verkligen inte som det..har ingen julkänsla överhuvud taget eftersom allt har gått så förbannat fort! Har ifall inte gjort så mkt träffade en person igår och umgicks, gött. Har också tränat såklart körde STYRKA idag med Peggy en tjej som jag haft som gympalärare en gång i tiden, och jag minns att hon kallades för döden av oss för det var ren tortyr och det var det haah..lika härligt varje gång när man nästan skakar när man går från träningen!
Annars så ska jag inte göra så mycket ikväll, utan bara ta det lungt..lägga mig i ett varmt bad och bara slappa, prata med gött folk och bara verkligen andas ut. Har varit skapligt mycket just nu så jag behöver tiid!
Nej nu ska jag göra någon nytta, vi hörs senare
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0